loading...
صدا یک دو سه
امیرحسین رضایی بازدید : 55 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)
Afshin Azari - Negar

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای افشین آذری به نام نگار با لینک مستقیم
دانلود آهنگ نگار از افشین آذری
ترانه: مجتبی شریف | ملودی و تنظیم: افشین آذری | کمانچه : ابراهیم علی حسینی
تار : مهدی گوهری | پیانو : افشین آذری | میکس ومسترینگ : احسان جوادی

دانلود آهنگ نگار با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Afshin Azari – Negar

 

متن آهنگ افشین آذری نگار

اینجا غریبم کجایی کجایی امون از غم این جدایی جدایی
من اینجا غریبم کجایی کجایی امون از غم این جدایی جدایی
غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست همه رفتن و هیچکس دلدار من نیست
من و خونه و بی تو یه بغل درد کسی فکر این حال و احوال من نیست
من اینجا رو بی تو نمی خوام نمی خوام یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام
تو رفتی نگاهای مردم عوض شد با هیچکس به غیر از خودت راه نمیام
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام نگار

♫♫♫♫♫♫
دارم دل از زندگی می برم دارم مثل بارون زمین می خورم
خبر داری این روزا بی تو کجا چجوری دارم زندگی می کنم
نگار سیه چشم من جات همیشه تو قلبیه که داغ چشمات و داره
نمک میزنه زخم تو این اتاقی که هر شب تب خاطرات با تو داره
من اینجا رو بی تو نمی خوام نمی خوام یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام
تو رفتی نگاهای مردم عوض شد با هیچکس به غیر از خودت راه نمیام

 


لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان عزیز به سایت خودتون خوش اومدید،اگه حالشو داشتید عضو بشید ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام یک از خواننده های پاپ زیر خوشتون می آد؟
    به نظر شما بهترین خواننده رپ فارسی کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 833
  • بازدید کلی : 28,512